dynamiczna strona internetowa
strony internetowe

Smart Pixel to agencja kreatywna oferująca pełen pakiet usług cyfrowych, tak jak projektowanie stron i sklepów internetowych,  tworzenia filmów promocyjnych oraz profesjonalnych prezentacji PowerPoint. Stosujemy sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które zwiększają sprzedaż i autorytet  takich firm jak Twoja.

Prawa autorskie © 2021 Smart Pixel. Polityka prywatności.
strona internetowa bez kodowania

Najnowsze posty

domena hosting serwer

Prowadzenie sklepu internetowego generujący wysokie, zadowalające nas zyski wcale nie takie proste. Bardzo dużo czynników składa się na sukces w e-commerce. Wybór produktów, odpowiedniej platformy sklepowej, opracowanie strategii sprzedaży i promocji produktów a także komunikacja z klientem będzie miała znaczny wpływ na powodzenie przedsięwzięcia. Co zrobić więc aby nasz biznes online był zyskowny i dobrze się rozwijał?

 


Spis treści

 

1. Dostosuj sklep do oczekiwań swoich klientów

2. Poznaj swoich klientów

3. Wygląd sklepu internetowego

4. Sklep internetowy dostosowany do urządzeń mobilnych

5. Treści i opisy produktów na sklepie internetowym

6. Promocja sklepu internetowego  w sieci

7. Podsumowanie


 

 

Sklep internetowy dostosowany do oczekiwań klientów i ich zachowań w internecie

 

Jest kilka najważniejszych czynników, które decydują o rezygnacji klientów z zakupów w e-sklepie a są to m.in.: nie czytelne, mało intuicyjne formularze, sklep niedostosowany do urządzeń mobilnych, przestarzały design, zbyt małe i tym samym nieczytelne litery, a także niewygodny sposób płatności. Jeśli odpowiednio nie zadbamy o powyższe kwestie to możemy być pewni, że biznes online nie przyniesie nam takich korzyści jakich oczekujemy.

 

Warto znać swoich klientów

 

Wiedza o potrzebach i oczekiwaniach naszych klientów jest nieoceniona. Im więcej będziesz wiedział o swojej grupie odbiorców tym lepiej dostosujesz ofertę e-sklepu a także jego design oraz funkcjonalność. Dla przykładu można podać, że dla znacznej większości internautów jednym z ważniejszych czynników zachęcających do robienia zakupów online jest możliwość składania zamówienia 24h na dobę.

 

 

Wygląd ma znaczenie

 

W przypadku sklepów internetowych nie jest inaczej. Przestarzała szata graficzna odbiegająca od aktualnych trendów skutecznie odstraszy potencjalnego klienta. Pamiętaj także, że proces zakupowy w twoim e-sklepie powinien być jak najkrótszy. Tego oczekuje internauta. Zrób te cztery proste kroki a Twoi klienci polubią twój sklep.

 

1. Witryna dostosowana do urządzeń mobilnych

 

Coraz więcej ludzi kupuje przez internet, tak więc dostosowanie Twojego sklepu do wszystkich rodzajów urządzeń elektronicznych jest koniecznością.    

 

Co skłoniłoby Ci do częstszego robienia zakupów przez internet?

Źródło: Raport Gemius „E-commerce w Polsce 2020”

 

 

2. Internauci lubią ładne witryny

 

Tak jak wspomnieliśmy wyżej, wygląd, estetyka sklepu ma znaczenie. Szata graficzna dla sklepu online powinna być zaprojektowana przez profesjonalistów, którzy będą wiedzieć jak powinien wyglądać nowoczesny e-sklep.

 

3. Zadbaj o odpowiedni UX serwisu

 

Układ sekcji na stronie, odpowiednie rozmieszczenie nawigacji i kategorii jest bardzo ważne, bowiem wpływa znacząco na wrażenia internauty z poruszania się po Twoim sklepie co w konsekwencji wpływa na ostateczną decyzje zakupową. Im mniej przemyślany UX serwisu tym większa szansa, że klient nic nie kupi w Twoim serwisie.

 

4. Treść i opisy produktów

 

Dość istotną kwestią w zakupach online są wyczerpujące, szczegółowe i zgodne z prawdą opisy produktów, które sprzedajesz. Zadbaj także o ich dobrej jakości zdjęciach.

 

5. Widoczność sklepu w sieci

 

Samo postawienie sklepu online nie wystarczy aby sprzedawać. Trzeba poinformować świat cyfrowy, że nasz biznes żyje. Aby Twój sklep internetowy był widoczny należy zadbać o jego pozycjonowanie, odpowiednią reklamę i inne działania marketingowe zwiększające zasięgi. Pamiętaj, także o regularnej, sprawnej komunikacji z odbiorcami poprzez mailing czy social media - jest to dziś koniecznością.

 

Wskaż, proszę, na poniżej liście te czynności, które zdarza Ci się wykonywać przez internet.

Źródło: Raport Gemius „E-commerce w Polsce 2020”

 

 

6. Analiza danych

 

Wiedza o tym co dzieje się w naszym e-commerce jest bezcenna. Systematyczne analizowanie danych w naszym sklepie i wyciągnie z nich wniosków pomaga w podejmowaniu ważnych decyzji.

 

Z roku na rok konkurencyjność w branży e-commerce jest coraz większa. Samo uruchomienie e-sklepu już nie wystarczy, koniecznym jest jego nieustanny rozwój i promocja w internecie. Do tego wymagany jest ogrom wiedzy specjalistycznej. Jeśli weźmiemy pod uwagę także to, że branża e-commerce jest podatna na ciągłe zmiany zarówno technologicznie jak i zachowań konsumentów to może okazać się, że samodzielne pokierowanie biznesem online bez wsparcia specjalistów z branży będzie zadaniem bardzo trudnym. Osiągniecie sukcesu w biznesie online wymaga dziś wiedzy nie tylko z zakresu swojej działalności ale i wiedzy o mechanizmach i zasadach działania branży e-commerce.

 

Kontakt:

+48 730-209-608

poczta@smartpixel.net.pl

 

www.smartpixel.net.pl

www.facebook.com/pixelissmart

www.instagram.com/pixelissmart

www.pinterest.com/pixelissmart

 

SMART PIXEL

Przenosimy idee naszych Klientów w Cyfrową rzeczywistość.

Co zrobić aby nasz biznes online był zyskowny i dobrze się rozwijał?

Najnowsze posty

domena hosting serwer
30 maja 2021
Co zrobić aby nasz biznes online był zyskowny i dobrze się rozwijał?
domena hosting serwer
smart pixel nowoczesne strony internetowe

WYŚLIJ ZAPYTANIE

sklep internetowy
(+48) 730-209-608
poczta@smartpixel.net.pl

Nowoczesne Usługi Cyfrowe