dynamiczna strona internetowa
strony internetowe

Smart Pixel to agencja kreatywna oferująca pełen pakiet usług cyfrowych, tak jak projektowanie stron i sklepów internetowych,  tworzenia filmów promocyjnych oraz profesjonalnych prezentacji PowerPoint. Stosujemy sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które zwiększają sprzedaż i autorytet  takich firm jak Twoja.

Prawa autorskie © 2021 Smart Pixel. Polityka prywatności.
strona internetowa bez kodowania

Najnowsze posty

domena hosting serwer

Czy strona internetowa Twojej firmy skutecznie przyciąga odwiedzających, zatrzymuje ich i przekształca w klientów? Jeśli Twoja witryna jest czymś więcej niż tylko miejscem w Internecie, nadszedł czas, aby zacząć ją wykorzystywać, abyś mógł rozwijać swój biznes i korzystać z ogromnej bazy konsumentów na rynku online.

 

Dzisiejsi konsumenci przeglądają na Twoją witrynę za pomocą komputerów stacjonarnych i laptopów, a także smartfonów i tabletów. Ta lista kontrolna pomoże Ci upewnić się, że Twoja stoina robi to, co powinna dla Twojej firmy – czyli zwiększa zyski.

 

Twoja storna internetowa powinna...

 

1. Wglądać profesjonalnie

 

Niechlujne, proste lub niefunkcjonalne strony internetowe zniechęcają odwiedzających.

 

2. Mieć unikalną, dopasowaną do charakteru firmy nazwę domeny

 

Nawet jeśli korzystasz z WordPress.com, zainwestowanie kilku lub kilkunastu złotych miesięcznie w hosting  i nazwę domeny mówi odwiedzającym, że poważnie traktujesz swoją firmę – i sprawia, że ​​jesteś bardziej godny zaufania.

 

3. Być bezpieczna

 

Jeśli sprzedajesz produkty poprzez swoją witrynę i akceptujesz płatności kartą kredytową lub płatności online, Twoja strona musi być zgodna z wymaganiami Standardów Bezpieczeństwa Przemysłu Kart Płatniczych (PCI DSS). Pamiętaj także o certyfikacie SSL dla swojej witryny, daje to zwiększone poczucie bezpieczeństwa odwiedzających stronę.

 

4. Mieć niezapomnianą nazwę domeny

 

Spraw, aby Twoja nazwa domeny była łatwa do zapamiętania. Najlepiej nazwa Twojej firmy. Niby to takie oczywiste a jednak nie dla każdego!

 

5. Zawierać nazwę swojej firmy w tekście

 

Wyszukiwarki nie mogą indeksować słów z Twojego obrazu logo. Upewnij się, że Twoja firma jest możliwa do znalezienia w sieci, w  tym celu zawieraj nazwę swojej firmy w tekście na stronie.

 

6. Zawierać adres swojej firmy w tekście

 

Jeszcze raz — bez tekstu, bez indeksowania wyszukiwania. Wyniki wyszukiwania lokalnego są ważniejsze niż kiedykolwiek, dlatego Twój adres powinien być widoczny.

 

7. Mieć numer telefonu firmy w formacie „kliknij, aby połączyć”

 

Przy tak wielu osobach szukających firm na smartfonach, oferowanie kontaktu za jednym dotknięciem przyniesie Ci więcej klientów. Po prostu ułatw klientom kontakt z Twoja firmą.

 

8. Sprawić, aby informacje kontaktowe były łatwe do znalezienia

 

Wyszukiwarki nie są jedynymi, które potrzebują łatwego dostępu do Twoich informacji kontaktowych. Upewnij się, że goście mogą się z Tobą szybko i wygodnie skontaktować. Nie bądź jak Janusz biznesu i nie chowaj danych kontaktowych swojej firmy, to zmniejsza jej wiarygodność i zaufanie.

 

9. Jasno i czytelnie komunikować odwiedzającym czym się zajmuje Twoja firma

 

Dzięki odpowiednio dobvranym obrazom, zwięzłym ale treściwym opisom odwiedzający Twoją witrynę powinni być w stanie od razu zorientować się, czym zajmuje się Twoja firma.

 

10. Pochwalić się opiniami klientów

 

Najlepszym sposobem na powiedzenie ludziom, jak wspaniała jest Twoja firma, są słowa kogoś kto korzystał z jej usług lub produktów.

 

11. Nie bać się pytać swoich klientów

 

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, co działa, a czego nie ma w Twojej witrynie — i uzyskać więcej referencji — korzystając z formularza opinii dla odwiedzających.

 

12. Rozmawiać ze swoimi klientami, a nie ze swoim ego

 

Treść Twojej witryny powinna koncentrować się na tym, jak możesz przynieść korzyści swoim klientom, a nie na tym, jak wspaniała jest Twoja firm.a

 

13. Systematycznie aktualizować treść

 

Systematyczne aktualizowanie witryny sprawia, że ​​zarówno odwiedzający, jak i wyszukiwarki są zadowoleni. Zintegrowany  ze stroną blog firmowy to świetny sposób na pozycjonowanie swojej strony internetowej jak pokazanie odwiedzającym, że firma cały czas się rozwija, ma się dobrze i realizuje ciekawe projekty.

 

 14. Zawierać słowa kluczowe

 

Naturalne strategie SEO (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek) są niezbędne, aby przyciągnąć nowych użytkowników do Twojej witryny.

 

15. Dać poznać się odwiedzającym stronę

 

Nie musisz dzielić się swoimi ulubionymi kolorami lub potrawami, ale umieszczenie na swojej stronie nazwisk czy życiorysów właścicieli firmy i ich kluczowych pracowników poprawi jej wizerunek oraz sprawi, że internauci chętniej skorzystają z usług lub produktów jakie informuje. W końcu ludzie kupują od ludzi!

 

16. Ułatwić realizację transakcji do maksimum

 

Im więcej kroków muszą wykonać klienci, aby kupić coś w Twojej witrynie, tym częściej porzucają koszyki. Nie każ im przeskakiwać przez obręcze, aby dokonać zakupu online.

 

17. Posiadać profile w mediach społecznościowych

 

Umieść w widocznym miejscu na swojej witrynie, podlinkowane ikony do oficjalnych profili społecznościowych aby zwiększyć zasięg.

 

18. Pokazać się światu

 

Samo posiadanie strony czy sklepu internetowego nie wystarczy. Musi ją ktoś jeszcze znaleźć w czeluści internetu. Zadbaj o widoczność jej w sieci, bowiem może to mieć kluczowe znaczenie w powodzeniu Twojego biznesu, szczególnie gdy sprzedajesz produktu online.

 

Twoja storna internetowa NIE powinna...

 

1. Mieć dużo dzwonków, gwizdków, wyskakujących bannerów czy okienek

 

Co za dużo to nie zdrowo. Im więcej wyskakujących okienek, przycisków, formularzy tym gorzej. Ma być czytelnie, konkretnie i na temat.

 

2. Używać animacji Flash, ruchomego tekstu, fantazyjnych kursorów lub muzyki

 

Te rzeczy są niepotrzebne, irytujące dla większości odwiedzających i spowalniają czas ładowania strony obniżając jej "page rank" i "page speed".

 

3. Publikować obrazy bez tagów ALT lub podpisów tekstowych

 

Tekst opisowy obrazków, zdjęć zawierający dodatkowo słowa kluczowe pomaga podnieść pozycję Twojej strony w rankingu wyszukiwarek.

 

4. Mieć martwe linki

 

Takie, które prowadzą donikąd lub na stronę błędu. Często sprawdzaj swoje linki, aby upewnić się, że nadal działają.

 

5. Wymień wszystkie swoje produkty i usługi

 

Nie rób tego w jednym długim, ciągłym przewijaniu. Podziel usługi czy produkty na sekcje i  w naturalny sposób użyj inteligentnej nawigacji, aby pomóc odwiedzającym znaleźć to, czego potrzebują.

 

6. Wyglądać jak z lat 90

 

Nie od dziś wiadomo, że wygląd ma znaczenie. Zadbaj o wygląd swojej strony internetowej, bowiem ona też jest dziś wizytówką Twojej firmy. Zleć wykonanie witryny lub sklepu online sprawdzonej agencji lub freelancerowi, który zna się na tym doskonale. W wyborze nie kieruj się tylko ceną - nie wybieraj tej najdroższej ani tej najtańszej oferty. Zawsze sprawdzaj portfolio firmy zanim zlecisz jej wykonanie strony www.

 


 

Przenosimy idee naszych Klientów w Cyfrową rzeczywistość!

 

Kontakt:

☎ 730-209-608

📧 poczta@smartpixel.net.pl

🌍 www.smartpixel.net.pl

🌍 www.facebook.com/pixelissmart

🌍 www.instagram.com/pixelissmart

🌍 www.pinterest.com/pixelissmart

🌍www.youtube.com/pixelissmart

 

🟥 Pixel is Smart!

 

smart pixel nowoczesne  usługi cyfrowe takie jak projektownaie stron internetowych

 

18 rzeczy, które Twoja strona www powinna robić i 6 rzeczy, których nie powinna

Najnowsze posty

domena hosting serwer
06 czerwca 2021
smart pixel nowoczesne usługi cyfrowe
domena hosting serwer
smart pixel nowoczesne strony internetowe

WYŚLIJ ZAPYTANIE

sklep internetowy
(+48) 730-209-608
poczta@smartpixel.net.pl

Nowoczesne Usługi Cyfrowe